Feestelijke opening Watersportvereniging de Beuningse Plas.

Op Zondag 18 Mei zal de openings activiteit plaatsvinden van de WSV de Beuningse Plas.

De activiteiten zijn:

• 12.00 - 12.45 inschrijving speurtocht-op-het-water.
  • 13.00 uur: start de speurtocht-op-het-water voor de jeugd (vanaf ongeveer 8 jaar of onder begeleiding van een volwassene. Let op: verantwoordelijkheid ligt bij de ouders dat de kinderen goed kunnen zwemmen en goed met hun eigen bootje overweg kunnen).
    Graag zelf zwemvesten meenemen, wij hebben er een aantal, maar niet voldoende.
  • 14.30 prijsuitreiking speurtocht.
  • 15.00 uur: start weddenschap K-1 varen (handdoek meenemen als je deze uitdaging wilt aangaan !) .
  • 16.00 bootschouw: alle boten en bootjes uit de buurt op het water en in een lange sliert een rondje rond het Ganzeneiland. Bedoeling is een Beunings record te zetten, dat natuurlijk jaarlijks verbeterd moet worden!
  • 17:00 uur: BBQ, Broodjes en drankjes na afloop!!

Tussendoor is de gelegenheid om een hapje en drankje te nuttigen en om een petitie te tekenen ter ondersteuning van de aanleg van de doorvaart in de Wolfsbossingel, zodat ook de Parken met de Beuningse plas dit jaar al verbonden worden.

Deelname voor leden is GRATIS, voor niet-leden 25 euro. Wat er over blijft van de openingsactie wordt ingezet voor aanschaf van materieel en op termijn (2010?) een clubhuis.

Inschrijven:

Inschrijven kun je via deze link

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.  of klik hier voor een van de andere bestuursleden.