Watersportvereniging de Beuningse PlasMaandagavond 04-03-2013  was de Algemene Ledenvergadering van WSV de Beuningseplas en mede door de informatie over de toekomstige zandwinning in onze wijk was er een grote opkomst. Rond de 65 belangstellenden waren aanwezig. Aangezien wij wat technische problemen hadden met de beamer heb ik de powerpoint presentatie hieronder geplaatst, zodat iedereen het nog een keer rustig kan bekijken. Klik op onderstaand plaatje om de presentatie te starten.

Algemene Ledenvergadering 2013

Voor de mensen die een Apple computer of een Iphone hebben kan het zijn dat bovenstaande presentatie niet wordt weergegeven vanwege het ontbreken van de ondersteuning voor FLASH. Zie je niets op het scherm, klik dan HIER om de presentatie in PDF vorm te kunnen bekijken.

De presentatie over de zandwinnig volgt nog.