Gisteravond was de eerste editie van de DRIJF-IN, een unieke filmavond aan het water bij het clubhuis van WSV de Beuningse Plas in samenwerking met Theater de Molen/Film+. Ongeveer 100 bezoekers zagen enkele prachtige kinderfilms en de Oscar winnende hoofdfilm La La Land. Het weer was perfect maar wel wat koud in de avond, daarom hadden veel mensen dekens meegenomen en dat zag er gezellig uit. De mensen waren enthousiast na deze mooie filmavond met bootjes aan het water. De intentie van onze vereniging is om dit volgend jaar weer te organiseren !

Fotograaf Wim Piels stuurde mij een veertigtal prachtige foto's van dit evenement. Deze kunt u hieronder bewonderen. Meer foto's komen binnenkort in het fotoalbum.

De kinderfilms 18:30-19:30

De flyer van de filmavond

De avondfilm La La Land (20:30 - 23:00)

Foto's Wim Piels.