Helaas wordt in verband met de extreem lage waterstand de Water & Vuurtocht uitgesteld naar voorjaar 2023.

Vaar mee met de verlichte bootjes door de grachten van de woonwijk.

Onderweg spetterende muziek-, dans- en theater optredens langs de route. Dit jaar eindigen we bij het clubhuis aan de Beuningse Plas met een podium met diverse optredens. Vanaf 1830 kunnen kinderen marshmallows en broodjes roosteren op het vuur bij het clubhuis. De vaartocht start vanaf 20.30 uur. Bij terugkomst ook heerlijk genieten van de podiumoptredens en voor volwassenen borrelen bij het vuur. Dit jaar is er een spetterende avond met optredens van de volgende artiesten: Band Revival, DJ Niels, Dansschool TDD, DJ Tijn, Tim en Emiel, DJ Jordi Croonen en Vincent Verbiesen. Het evenement eindigt om middernacht.

Je dient zelf een boot te regelen, de vereniging heeft geen huurboten beschikbaar. Leden gratis, introducés betalen 5 euro, kinderen 2,50  (inclusief een consumptiebon). Ter bevestiging van aanmelding wordt een ballon per boot verstrekt tegen 1 euro statiegeld. Deze ballon kan tot einde van de seizoens-opening van de WSV weer worden ingeleverd, dit ter voorkoming van zwerfvuil.

Voor het gebruiken van alcoholhoudende dranken wordt bij inschrijving aan de hand van ID aan jongeren tussen 18 en 25 jaar een armbandje verstrekt. Meld je aan voor dit evenement! Dan kun je ook meevaren en mars-mellows roosteren.

We verzoeken deelnemers dringend per boot of fiets te komen. Betalen contant. Parkeergelegenheid is beperkt: in de omliggende wijk. Houd de website in de gaten voor informatie over wijzigingen of annulering bij slecht weer of corona maatregelen.