Logo wsvdebeuningseplasZondagopeningen 14.00 – 17.00 uur
11 mei, 18 mei, 25 mei, 1 juni, 15 juni, 29 juni, 6 juli, 13 juli, 24 aug, 7 sept, 14 sept, 21 sept, 28 sept

Kom op zondagmiddag gratis varen of kom een lekkere kop koffie drinken

2013opening110Ben je lid en heb je al een beetje ervaring met zeilen of kanoën? Reserveer dan gratis een optimist, een open bic, een kano of onze aquaskipper (voor 12 jaar en ouder) voor een uur.

Onze zondagopeningen in het seizoen 2013 waren een groot succes. We gaan daarom dit jaar nog vaker open op zondag. Tussen 14.00 uur en 17.00 uur is jong en oud welkom bij ons clubhuis. Natuurlijk alleen als het weer het toelaat en er aanmeldingen zijn.
Kom dus varen of drink gezellig een kop koffie of een glaasje fris in ons clubhuis. Natuurlijk vergeten we ook de jongste leden niet. We zorgen altijd voor voldoende kleurplaten!

Wil je een boot lenen? Lees dan de regels. Op je eigen vaarkaart kun je je vorderingen bij laten houden en weten wij of je zelfstandig het water op kunt. Deze vaarkaart bewaren wij voor je.

Nog geen of weinig ervaring? Geen probleem. Volg dan een van onze cursussen kanovaren of volg op zaterdag 31 mei en zondag 1 juni onze zeilcursus.

Kanocursus
Alle leden vanaf 8 jaar met minimaal zwemdiploma A en B  kunnen tijdens de zondagopening gratis 1 uur kanoles krijgen op de volgende data:
18 mei, 25 mei, 15 juni, 13 juli, 24 augustus, 7 september, 14 september, 21 september en 28 september. Maximaal 3 personen. Meld je vooraf even aan via onderstaande link.

kanocursusza201037Natuurlijk is er ook weer een heel zeilweekend in ons cursusaanbod opgenomen (31 mei en 1 juni). Meer informatie volgt.

Het is verplicht om boot-/waterschoentjes en een zwemvest te dragen. Een zwemvest krijg je bij het lenen van de boot. Neem wel je eigen bootschoentjes mee. Zonder bootschoentjes krijg je geen boot mee. Deelname is op eigen risico. Neem geen onnodige risico's met het materiaal en jezelf.
Reserveer nu