In het weekend van 20 en 21 juni a.s. zullen Danielle Geurts en Jan Willem Jutte een introductie cursus zeilen organiseren rondom het Ganzeneiland. Doelstelling is om de grondbeginselen van het zeilen te leren. Gezocht wordt naar een prettige balans tussen de noodzakelijke theoretische instructie, en de praktische vaardigheidstraining. De cursus duurt twee dagdelen (9.00 – 12.30 uur of 13.30 – 17.00 uur), verdeeld over het weekend. Tussen de dagdelen door, zal elke dag een eenvoudige lunch worden verzorgd. Het maximaal aantal deelnemers bedraagt 24, op volgorde van inschrijving. We varen in zgn "optimisten", in principe met twee cursisten per bootje.
Optimist

Heb jij zelf een "optimist" of een soortgelijk zeilbootje, en wil jij die meenemen voor de cursus, of beschikbaar stellen voor anderen, dan horen wij dat graag. Daarmee kan het aantal cursisten worden vergroot.

Voorwaarden voor deelname:

• Leeftijd: tussen de 8 en 14 jaar
  • Diploma’s: tenminste zwemdiploma A en B
  • Kosten: € 14,- voor leden (€ 17,50 voor niet leden)
  • Wijze van betaling: Contant.

Je kunt niet meer inschrijven voor de cursus zeilen (We hebben nu 24 deelnemers en dat was het maximum voor deze cursus).