Hallo leden,

Met veel genoegen nodig ik jullie wederom uit om onze opening van het vaarseizoen bij te wonen. Dit jaar zullen we voor de jeugd wederom een speurtocht op het water houden, er zal een demonstratie kano-polo zijn, waarna dit ook uitgeprobeerd kan worden en we zullen weer mensen uitdagen om in een wedstrijdkano (K1)overeind te blijven. Ter afsluiting is weer een barbecue gepland. De middag wordt opgeluisterd met live muziek. De activiteit vindt plaats aan het Ganzemeertje bij de Slottuin, ter hoogte van "het eenden-eilandje".

Opening vaarseizoen 2008
Opening vaarseizoen mei 2008

Het programma ziet er als volgt uit:

• 12.00 - 12.45 Afhalen inschrijfbewijs en consumptie bonnen. Inschrijvingen op de dag zelf zijn slechts beperkt mogelijk.
  • 13.00 - 15.00 Speurtocht-op-het-water. Inschrijven met meerdere mensen in een boot is mogelijk. Kinderen die zonder begeleiding varen dienen minimaal diploma B te hebben (verantwoordelijkheid ligt bij de ouders). We hebben beperkt zwemvesten en boten beschikbaar voor deelnemers die zelf geen boot hebben. (Maar op = op)
  • 15.00 - 16.00 Demonstratie kano-polo en uitproberen K1 varen.
  • 16.30 - 17.00 Prijsuitreiking
  • 17.00 - 19.00 Barbecue

Deelname is GRATIS voor leden, inclusief 2 drankbonnen, voor niet-leden 25 euro p.p. voor het gehele programma. Indien een niet-lid alleen met de speurtocht mee wil doen, is hiervoor de bijdrage 7,50, inclusief 2 drankbonnen.

Wij hopen jullie allemaal weer in grote getale te mogen ontmoeten en dat het weer ons wederom gunstig gezind is. Voor andere activiteiten die gepland staan: kijk even op de website voor aanmelding voor de zeilcursus en andere activiteiten die gaan komen.

Opening vaarseizoen 2008
Gezellige drukte tijdens de opening van het vaarseizoen mei 2008.

Namens het bestuur,

Inge Hermans