Zaterdag 20 en zondag 21 juni werd de introductie cursus zeilen georganiseerd door Watersportvereniging de Beuningse Plas en deze stond onder leiding van Daniëlle Geurts en Jan Willem Jutte. Het weer was prachtig en er stond een flinke wind, kortom ideaal zeilweer.

De cursus bestond uit theorie afgewisseld met praktijktraining. De cursisten gingen met veel plezier in de "optimisten" en hadden een prima cursus week-end.

Van Paul de Baaij kreeg ik een aantal mooie foto's opgestuurd waarvan ik een korte slideshow heb gemaakt.
Simple Picture Slideshow:
Could not find folder /home/wsvhbg883/domains/wsvdebeuningseplas.nl/public_html/images/stories/zeilen2009

Voor nog meer foto's gemaakt door Paul de Baaij, Tim de Jong ,Olga Cleij en Rudo Hermsen  klik hier.