Beste leden,Watersportvereniging de Beuningse Plas

Na het geweldige succes van vorig jaar, nodigen we een ieder uit voor de avond rondom Water en Vuur op zaterdag 29 augustus!

De tocht en consumpties zijn dit jaar voor leden geheel gratis!  Een kleine vrijwillige bijdrage is natuurlijk welkom. Wij zorgen voor een bijdragepot.

Let op:

• Bij slecht weer zal de tocht afgelast worden. Wij zullen dit omstreeks 16:00 bekend maken via onze website.

• Naar verwachting zullen bootjes met motoren niet door de vaarten kunnen varen als gevolg van de plantengroei en de lage waterstand. Voor hen zal de vaarroute dus aanmerkelijk korter zijn!

• Graag de bootjes versieren met lichtjes en versieringen! Wel veilig monteren natuurlijk!

Water en vuurtocht 2008

Locatie Water en Vuur

• Om 19.00 is het verzamelen aan de oever van het Ganzenmeertje, vlakbij de aarden wal, (zie foto hierboven). We beginnen dan met vuur maken. Zodra het vuur goed brandt, kunnen de kinderen alvast broodjes en worstjes gaan roosteren. Zelf een stoeltje of kleed meenemen s.v.p.
  • Om 21.15 varen we met de’verlichte en versierde’ bootjes via de vaarten en het Ganzenmeertje, langs de verlichte tuinen en oevers. Hier en daar zullen hapjes geserveerd worden.

• Om ongeveer 22.00 gaan we genieten van een hapje en een drankje rondom het vuur. Kinderen kunnen brood bakken in het vuur of worstjes roosteren. De vakantieverhalen kunnen dan uitgewisseld worden!  De avond eindigt als het vuur is gedoofd.

• De lampjes / lantaarns / lampionnen op de boten dienen veilig op de boot gemonteerd te zijn ! Tip: m.b.v. een gootsteenontstopper kun je iets monteren op het gladde oppervlak van de boot.

• Geen boot? Probeer zelf een zitplaats te regelen! Er zijn altijd mensen die hun boot willen uitlenen.

• Kinderen dienen onder begeleiding van een volwassene te zijn. Ouders zijn gedurende de hele avond verantwoordelijk voor hun kinderen.

In verband met inkoop en organisatie vragen we iedereen die mee wil doen, zich in te schrijven via het aanmeldingsformulier. U kunt niet meer aanmelden. Alleen leden kunnen meedoen, anders eerst lid worden. Dat kan HIER.

Heel veel plezier op deze avond en tot ziens!

De activiteitencommissie

Watersportvereniging de Beuningse Plas.