Beste watersportleden,

Als alternatief op het lange uitslapen en de vele vrije dagen in deze tijd van het jaar, organiseren we op Hemelvaartsdag "Dauwvaren", met aansluitend een ontbijtje. Dit jaar is dat op donderdag 13 mei 2010. Verzamelen om 6.00! De startplaats is ter hoogte van Poldervaart 31 (het rode bruggetje).

De zon komt op om kwart voor 6 en bij mooi weer is het absoluut heel bijzonder om in alle vroegte door de sloten en vaarten te varen. (Wel stil zijn natuurlijk voor de uitslapers ).

2009_dauwvaren004

2009_dauwvaren015 2009_dauwvaren017
Dauwvaren 2009

Het start en eindpunt bepalen we nog nader, afhankelijk van het aantal deelnemers. Deelname is gratis. Alleen leden kunnen deelnemen.

Wel even opgeven via het inschrijvingsformulier! Eventuele afgelasting vanwege slecht weer, zal per mail gebeuren!

U kunt niet meer inschrijven.

De activiteitencommissie.

Olga Cleij en Ineke Jelink